Альянс Майдан

Вільна людина у вільній країні
Головна | Про нас | Учасники | Опитування | Допомога
  
 

Чи підтримуєте ви ідею знесення пам`ятника Леніну на Хрещатику в Києві?

 
Створене NatalkaZ Пн, 2006-11-06 04:16
Так
84% (931 голос)
Ні
15% (163 голоси)
Не знаю
1% (6 голосів)
Мені байдуже
1% (10 голосів)
Всього голосів: 1110

Знести пам"ятник Леніну

By Сергій Зінченко (не підтверджено) on Сб, 2007-01-13 14:40

Знести, бо не місце на українській земля тому, за чиїм наказом потопили в крові УНР і чиї політичні послідовники влаштували в Україні геноцид у вигляді голодомору, а перед цим - знищили українську інтелігенцію

your questions

By Varunamitra (не підтверджено) on Нд, 2007-01-28 17:09

A very strange question. All your questions, dear Ms. Natalka, are strage. For any Ukraininian who already learned the Ukrainian history answers are obvious.The problem is how to unify Ukrainians  to elect  the Ukrainian  political and economic power, which then immediately will remove all the discrepancies available at the moment (including hundreds of recent monolithic iron-concrete multistorey residences that complete destroy Kyiv ). So, I propose you to show people around you as also in the whole Uktraine the following (which is true!): 1) 2 previous Presidents were Jews.2) The present President is Jew, his wife is a Jew; this married couple seems was  an elaboration of American Zionists who infiltrated them as the major agents of American Zionists in Kyiv;  3) The Premier-Minister (a criminal man in the past) is Jew, his surrounding is Jewish people as well; they represent  Zionists of Ukraine, Russia and Israel who wish to restore to life the Khazar Kaganat (remember the actions of Jews Kushnarev, Kolesnikov and others 2 years ago). This group can be called an elaboration of post-Khazar Zionists.4) The Speaker of Verkhovna Rada is Jew (typically he is a socialist); he also will be very glad to join the group of Premier-Minister the same as other Jews: Vitrenko and Simonenko.5) The leader of the Parliament opposition, Julia T., is also Jew; she and her surrounding are an elaboration of Israel  Zionists. 6) Mayors of major cities of Ukraine are Jews: in Kyiv, Kharkiv, Odessa.  7) In Russia, thier President and Premier-Minister are Jews and should be related to the elaboration of Khazar Jews who support negative events in independent Ukraine.8) By democratic laws, every nation has to have the quantity of members in the Parliament (and local parliaments also), whih is proportional to their part in the total population of Ukraine. So, if Jewish population in Ukraine is around 100 thousands, they have right to have a one representative in the Verkhovna Rada.  However, today this 'politician nation' occupies around 50% positions. This is a typical discrimination of Ukrainians. This will allow our people to understand the true and they will look for real Ukrainian parties and leaders.Best wishes, Varunamitra Krishnamurthy     

Вчора був фільм

By Anonymous (не підтверджено) on Нд, 2006-11-26 13:11

Вчора був фільм про Голодомор. Там автор (думки якого озвучував Андрій Середа) стверджував:
"Нехай вони стоять, пам’ятники Леніну, Косіору, Щорсу. Як попередження, щоб люди знали, хто є хто в українській історії. Немов заклик: люди, будьте пильні!"...

Зносити треба

By klepton (не підтверджено) on Вт, 2006-11-21 09:24

В Німеччині не знайдете жодного пам!ятника Гітлєру. А цей мудак Лєнін таке ж саме чмо, як і Гітлєр або Сталін.

Оставить. В

By term (не підтверджено) on Пн, 2006-11-20 15:33

Оставить. В назидание потомкам

Чому зносити? 

By Голіаф (не підтверджено) on Пн, 2006-11-20 02:41

Чому зносити?  Це велика частина нашої історіі.  Історію забувают тільки ті хто її буде знову творити.  Історію забувати неможна

Леніна

By Віктор (не підтверджено) on Чт, 2006-11-16 19:57

Леніна принесли в Україну на бандитських штиках комсюки-насильники. Насильно його потрібно зняти з постаментів і відправити на батьківщину.
Ленін - БАНДИТ!!!

Ленин всегда живой

By Ю (не підтверджено) on Чт, 2006-11-16 02:26

Предлагаю памятник оставить, но чтобы он был элегантно вмонтирован в сортир (можно имени Ленина).   Один из вариантов композиции: убрать постамент, а вокруг картавого сифилитика расположить писсуары.   И пусть коммуняки возлагают свои венки и веники.   При этом уборку сортира осуществлять не чаще, чем раз в месяц.

И после года

By Anonymous (не підтверджено) on Сб, 2006-11-18 01:08

И после года такой эксплуатации все памятники с Лениным отправить Вовочке Путину, в Кремль.

Сподобалась

By Anonymous (не підтверджено) on Ср, 2006-11-15 13:02

Сподобалась фраза почута В одній з Європейських країн - "Ми з пам'ятниками не воюємо"

ДА ЕЩЕ И В

By DON4ANIN (не підтверджено) on Вт, 2006-11-14 18:25

ДА ЕЩЕ И В ДОНЕЦКЕ НАДО СНЕСТИ К ЕДРЕНИ ФЕНИ!!!

Знос пам"ятників

By SAHA (не підтверджено) on Вт, 2006-11-14 14:10

Треба знати свою історію. Жодна країна не руйнує свої пам"ятники,
візьміть Фінляндію- нікому не спадає на думку зносити пам"ятники
російським царям.
Якщо країна поважає свою історію- це приклад для поваги інших до цієї країни.

Це не пам*ятники, це пропаганда

By Yusuf Ismail (не підтверджено) on Пн, 2006-11-20 12:08

Не вводіть людей в оману. Це не є пам*ятники. Це пропагандистська зброя. Усі ці Леніни формуют навколо себе свій радяньский простір і доки вони стоять біля них будуть збиратися совки. Коли вони здохнуть, то будуть збиратися їх онуки  і так далі. Тому, шановний, я розумію що ви начиталися книжок про гарну поведінку, але гарні манери мають відношення до справжніх пам*ятників.  

Знос пам"ятників

By SAHA (не підтверджено) on Вт, 2006-11-14 14:05

Треба знати свою історію. Жодна країна не руйнує свої пам"ятники,
візьміть Фінляндію- нікому не спадає на думку зносити пам"ятники
російським царям.
Якщо країна поважає свою історію- це приклад для поваги інших до цієї країни.

Знести!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

By Lina (не підтверджено) on Пн, 2006-11-13 22:46

Не розумію,як в обох кінцях бульвару ШЕВЧЕНКА можна було поставити памятники двом дебілам. доки ми будемо принижуватися перед комуняками? чому нема памятника, скажімо, Бандері чи Шухевичу?

Бандера?

By Олег (не підтверджено) on Чт, 2006-11-16 14:53

Бандера? Шухевич?
А це хто ?!  

НЕ підтримую знесення пам'ятника Л

By jobbber (не підтверджено) on Пт, 2006-11-10 14:46

Ні.
По-перше. Щоб очі мозолив нам. Щоб не розслаблялись і думали, як майбутнє зробити приємнішим за минуле. .
По-друге. Треба ж десь комуністам бавитись.
По-третє.  Не такий вже він великий і пафосний як для Києва, та й не дуже на виду. А що київській владі нема вже ніякої іншої роботи?!!

Да снести

By Niveus (не підтверджено) on Ср, 2006-11-08 20:15

Да снести памятник єтого ублюдка надо! И еще обязательно переименовать все улицы с коммуняцкими названиями на украинские!

Нинішні

By Traktorist (не підтверджено) on Ср, 2006-11-08 19:53

Нинішні чиновники вихідці з совєцького минулого і в них засіло рабське відчуття. Вони просто бояться комуняк.

Стирання

By Serhiy (не підтверджено) on Ср, 2006-11-08 09:55

Стирання пам'яті навіть неприємної чи жахливої призведе до поверннення забутих сил и відтворення стертих подій.
Нехай нащанки дивлятья і занають чим усе скінчилося.
Інакше бігатимемо по колу історії

І не тільки в Києві

By Liya (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 20:02

"Окрасою" майже кожного села чи невеликого міста є такий же витвір мистецтва,прости господи!

І в Харкові також!

By TNT (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 14:34

На майдані Свободи в Харкові стоїть монструозний пам'ятник тому ж Леніну. Це не лічить ані всьому місту, ані назві нашого майдану, ані його духу (увесь майдан, на мою думку, відзначений присутністю Університету). Впевнений - знести / продати китайцям, може, знадобиться / переплавити і пустити на що-небудь корисніше (не гармати, звісно:)...

Треба знести не

By CTEPX (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 11:04

Треба знести не тільки в Києві але і по всій території України!Комуністів на ножі! 

Якщо казати, що

By Olg (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 10:39

Якщо казати, що це "наша історія" то, власне, Гітлер - також "Наша історія". Це перше. А взагалі, ніяка це не історія, а елементарне ідеолопоклонство і залишок совдепівського періоду монументалізму. Це - не пам"ятник і не архітектурна спадщина, а так, кавалок обтесаного граніту (гіпсу, міді тощо)

Pro Lenina

By Anonymous (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 03:07

Ne znesty, a perenesty.  Podali...

Однозначно

By Anonymous (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 00:20

Однозначно треба знести. Цей пам'ятник в Україні це всеодно що пам'ятник Гітлеру. Ці обидва кровопивці нічим не відрізнялися. Пам'ятник кату не має стояти на одній із центральних площ України. Де таке бачено, щоб ставили пам'ятник ворогам.

Памятники

By Redwolf (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 22:20

Памятники разрушали только варвары. Памятник разрушить можно, но память -  не возможно, и бесконечно глуп тот, кто не хочет помнить историю своей родины

lenin

By Anonymous (не підтверджено) on Ср, 2006-11-08 14:06

zgodna z vamu!

Памятник Ленину

By ASPID (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 21:27

Господа, не уподобляйтесь комунякам, не надо разрушать "до основанья, а затем..."  построить можно, но что то уродливое как показыает их опыт . История есть история, пусть этот идол прошлого напоминает нам об этом. Кстати, наши дети и внуки уже практически не знают, кто это.

Історію змінити не можна

By Antonina (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 15:08

Я ставлюсь до комуністичного минулого України скоріше негативно, ніж позитивно. Але мене шокує "комуністична" звичка  руйнувати все, що було раніше. Коли комуністи прийшли до влади, то своїм найпершим завданням вони вважали знищити пам"ятки історії та культури, згадки про царів і таке інше. Може ми не підемо за їхнім прикладом, а будемо поводитись цивілізовано.  Що було, то було! Ленін був, за ним ішли вечезні народні маси, хай обдурені, хай не туди йшли, але ж це було, було!

Druzhe, chomu v Ukrajini

By Bortmechanik (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 02:08

Druzhe, chomu v Ukrajini maje stojaty kiljka sot pamjatnykiv ljudyni jaka nikoly ne perebuvala na Ukrajinsjkyj zemli?! Chomu ne postavyly pamjatnyk Adolfu jakyj vidviduvav  Ukrajinu neodnorazovo??? Ce tojzhe rivenj!

Знести і край!

By Владіслав (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 14:50

To Tessa: Цікаво, чи є де небудь у Німеччині пам'ятник Гітлеру, як ви вважаєте? А що - теж величезна історічна постать! Чи  Ви не вважаєте Леніна катом українського народу? Чи може треба пишатися сімдесятьма роками знущань з націі що вбили найкращих українців та вбили українців в нас самих? Чи може треба пожаліти комуністичну партію - мовляв нема ім де ходити з вінками? Краще подивиться наприклад на Естонію - ось з кого треба брати приклад!

Ленін

By Spravedlivost (не підтверджено) on Ср, 2006-11-08 11:27

Не треба бути такими ненависними, історю творили люди, а не одна людина. А , що ви зробили корисного в цьому житті? Мабуть нічого, тому і ненавість лютує в Ваших душах. Кому мішає цей витвір людей, які вкладували душу в своє творіння.

Памятник я б

By Anonymous (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 14:12

Памятник я б залишив як "опудало" - память про минуле, а от напис змінив - додав коментар про "завоювання революції". 

Re: Памятник я б

By HE3HAYCKAC (не підтверджено) on Пт, 2006-11-10 21:45

Anonymous wrote:

Памятник я б залишив як "опудало" - память про минуле, а от напис змінив - додав коментар про "завоювання революції". 

U Kyevi u heroyichni 70-ti yogo tak y zvaly - CHUCHELO
 

Знесення пам'ятника

By Пекельний Кіт (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 13:49

Не буду голосувати, адже тут немає варіанта, за який б я проголосував.Не вважаю, що треба зносити.Може, тре перевести в якийсь музей пам'ятник, адже виглядає він непогано.Залишити для нащадків.

А ще я хочу, щоб

By Вадим (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 12:55

А ще я хочу, щоб вже хтось ініцював рух за заборону  комуняк та оприлюднення всіх співробітників совьєцького КГБ то професійних комуняк. Народ мусить знати своїх "герлоїв"

Для чого

By киянин (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 11:55

Для чого зносити? 1. Це - пам`ятник тій епосі, яку пережив наш народ.
2. Історію не варто забувати. Зносити пам`ятники - це викреслювати з пам`яті народу свою ж історію.
3. Гарний монумент з точки зору мистецької.

пам'ятник леніну

By serg_iv_lavr (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 11:24

Справді, чому лише у Києві? Свого часу ще Кравчук видав указ про очищення українських міст і сіл від тоталітарної спадщини, але й досі у більшості райцентрів стоять одоробла під назвою пам'ятник леніну. Тож пора цей указ виконати.

знесення пам`ятника Леніну на Хрещ

By Anonymous (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 11:22

Особисто мені він не заважає. "...де розіб'ємо на друзки мерзенне зображення..." -  При чому тут пам"ятник? Змінити ставлення людей до цієї постаті куди складніше, ніж руйнувати вщент.

Звичайно, що потрібно. І не тільки в

By Ілля77 (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 11:07

А якщо комуняки будуть проти, то нехай скинуться, орендують земельки в Києві і встановлять. Ну і доглядають за ним, звичайно.Думаю, років за 5-10 він буде в абсолютно занедбаному стані :-) 

Пам"ятник Леніну

By Олександр (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 10:50

Я б нині точно не став його зносити. Нехай постоїть. Є речі важливіші - той же Щербань в Україні та увесь інший кримінал. Як на мене це більша проблема

Хай стоіть! А

By star (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 10:17

Хай стоїть! А напроти треба зробити пам'ятник жертвам голодомору (по можливості дуже страшний), а ще фотографії гулагу, розшифровки розмов кгбістів відразу після Чорнобилю, і список імен закатованих українців з 17 по 91 рік. 

Откуда у нашего

By Tessa (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 09:29

Откуда у нашего народа такое непреодолимое желание все вокруг разрушать? В цивилизованых странах за всю историю государства не сносится ни одного памятника, кто-бы ни был прототипом, не переименовывается ни одна улица или площадь: это история, и какой-бы она не было ее нельзя уничтожать. У народа, который не помнит своего прошлого нет и не может быть будущего. Не говоря уже о том, сколько денег тратится на это бесполезное и глупое занятие( а сколько их прикарманивается под этими вывесками)! Если честно, то уже тошнит от этой глупости.

Ну, наприклад, я

By Віталій (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 22:36

Ну, наприклад, я зараз в Італії, і щось не бачу тут пам'ятників МуссолініХоча сувеніри з портретом бачив 

Знесення пам"ятника Ленiну

By Роман (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 09:23

Підтримую не знесення,а перенесення пам"ятника  до Бикiвнi. Адже це все ж таки витвiр Mанiзера. I комунiстам буде куди з вiнками ходити. Може хтось i покається.

Treba zrobyty muzei-skanseny

By VITER (не підтверджено) on Ср, 2006-11-15 02:30

Treba zrobyty muzei-skanseny totalitaryzmu, de zibraty z osieyi oblasti lysykh bolvaniv i provodyty tam uroky pro sovok shkoliaram... 

я повністю

By Володимир (не підтверджено) on Вт, 2006-11-07 09:47

я повністю згоден з пропозицією пинести памятник леніну в Биківню ,щоб комуністи провідували його там і дивились в очі людей ,чиї рідні закатовані тим "великим " вождем ,та його наслідниками.Може хоч тоді вони (комуністи) зрозуміють що саме вони і є та проказа суспільства ,яка повиння зникнути з тіла України.
А щодо його(памятника)культурної чи архітектурної цінності, то чесно кажучи я її не бачу,бо створений він не від душі,а через наказ.

Чому тільки в Києві?

By Валентин on Пн, 2006-11-06 08:49

Чому тільки в Києві? В Харкові ці пам'ятники теж не потрібні, особливо на центральній площі цей осередок радіаціі давно потрібно знищити!

Добрий день, ви

By Андрій!!!!!!! (не підтверджено) on Пн, 2006-11-06 07:47

Добрий день, ви знаєте я сам патріот, Не люблю комуняк в нинішньому вигляді, але як на мене памятник Леніну це вже занатто.
Так вони не потрібні у кожному селі, і не мавють ніякої цінності. Але не навпроти бесарабки. За довгі роки це вже стало частиною Києва.
А по друге, чого це не місцеві люди а приїжджі будуть зносити памятники. Хай самі києвляни вирішують.



Українська банерна мережа

(Copyleft) maidan.org.ua, 2001-2006
!!! Копілефт передбачає вільне розповсюдження із збереженням автури !!!
сайт розповсюджується згідно з ліцензією GNU для документації
(поки не зовсім повний) переклад ліцензії українською